miercuri, 16 martie 2011

Lorena McKennitt - The Mystics Dream

2 comentarii:

  1. Nu stiu cum se face, dar de fiecare data cand "te citesc", am un moment de introspectie, iar finalul este acelasi mereu: o portie de lacrimi, urmata de un sentiment de speranta si motivare.
    In ceea ce priveste parerile celor care spun diverse lucruri despre tine, ma gandesc ca inainte de a pune etichete, ar fii mai bine sa te documentezi si sa analizezi putin situatia, si abia apoi sa te pronunti. Dar dupa cum bine stim, nimeni nu este perfect, iar noua, ne lipseste cu desavarsire capacitatea de analiza, si ne este nult mai usor sa apelam la prejudecati.
    Referitor la credinta in care am fost botezati, stii ca am mai spus-o, si eu am aceiasi parere ca si tine, insa tine foarte mult de capacitatea fiecaruia de a intelege invataturile, si daca ar aprofunda tema, ar realiza ca pe timpuri, singura modalitate de a conduce oamenii era religia, si de aici incepe o alta discutie.
    Bun. Tine-o tot asa, ca eu sunt inebunita dupa tine, asa ciudata cum te considera unii.
    Te imbratisez.
    Monica

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, ma bucur, ma bucur ca esti prietena mea, as putea spune, desi nu as vrea sa dau in romantism, cea mai aproape de sufletul meu.Si spun asta nu ca-mi trimiti vorbe de duh ci pentru ca te simt si te stiu sincera.Prea sincera uneori si prea directa si poate de aceea ne potrivim asa de bine.Nu pare nu-i asa?Parem diferite, dar cat semanam!!!!
    Ma ai alaturi de tine oricand draga mea si-ti multumesc ca existi!

    RăspundețiȘtergere