miercuri, 29 aprilie 2015

A fi sau a nu fi TU insuti.

Sinceritate, onestitate, acuratete, cat de mult tanjim dupa aceste calitati la altii.Cat de putin ni le putem asuma noi si cat de adanc ne este ingropata constiinta, atunci cand ne duplicam devenind una in interior si alata in exterior. Nu cred ca a existat om cu care sa stau de vorba si sa nu-mi spuna cat de mult apreciaza sinceritatea celorlalti, cat de mult isi doreste prieteni sinceri si obectivi, care sa spuna adevarul verde in fata. Tot aceiasi oameni, se plang pentru cat de urat si nepotrivit se poarta semenii lor. Judecam prea mult ce fac altii si ne lasam judecati prea mult de catre ceilalti.Punem etichete, vrem sa parem ceea ce nu suntem, le dam voie celorlati sa ne transforme in tipare...si la un moment dat realizam ca suntem foarte departe de ceea ne dorim sa fim, dar nu am putea sa fim altfel, pentru ca nu ne-am putea asuma un nou EU...pentru ca nu am mai corespunde tiparelor impuse de catre familie, prieteni, anturaj. In cealalta tabara se afla ceilalti, care ne mint frumos, ne dau false impresii, ne dezamagesc...iar noi, in timp ce avem impresia ca ne dorim sa fie sinceri cu noi, de fapt nu ne putem asuma asta pentru ca daca ar fi sinceri nu ne-ar mai face pe plac, ne-ar dezamagi, ne-ar insela asteptarile, ar deveni EI si nu ceea ce asteptam noi sa fie. Nimeni nu este dator cu nimic catre ceilalti. Invatand sa-ti asumi cine esti, reusesti sa-ti asumi intreaga ta viata, Creatia. Schimba-te, cauta-ti noul Eu, esenta, si nu le da importanta celor careincearca sa te transforme intr-o oglinda a propriilor neimpliniri!

Un comentariu:

  1. Am retinut in primul rand expresia "nimeni este dator cu nimic catre ceilalti". As completa: nici fata de Dumnezeu nu sunt dator cu absolut nimic, e f. simplu, n-am cerut eu sa ma nasc. Eu urmez drumul de a fi sincer cu mine insumi si, vrand-nevrand, imi asum viata asa cum este. E foarte grea calea asta, a fi sincer inseamna sa intri in contradictie cu mai toata lumea, dar nici nu pot da inapoi. Lui Dumnezeu nu-i cer nici un ajutor, nu stiu de ce se roaga atatia oameni, nu s-au prins pana acum ca God Hates Us All (titlu album Slayer - 2001)? Nu te-ajuta de fapt nici Dumnezeu nici Dracu'.
    Nu exista rau mai mare ca Divinitatea, doar sa creezi o lume pt a arata ce bun si destept esti tu si ce rai si prosti ceilalti, in numele unei aberante lupte intre bine si rau, sa poti sa opresti raul dar sa n-o faci, inseamna ca esti ticalos si cinic. Un Dumnezeu bun intr-adevar nici nu creea lumea asta, f. simplu.

    RăspundețiȘtergere