marți, 22 februarie 2011

De ce ''Inima Universului"'...

Iata ca la indemnul vostru mi-am facut si blog... si marturisesc ca l-am creat acum ceva timp dar cred ca am luat prea in serios toata treaba si m-am tot gandit ce subiect as putea sa postez pentru prima data, mai ales ca deh, primul subiect cumva ma reprezinta, pe mine si ceea ce am eu de spus.
Acum am baut un ceai cu aroma de ghimbir, menta si lamaie si parca aromele acestea amestecate m-au imbatat si m-au ridicat putin de ''la pamant''.

Am sa va povestesc de ce am ales acest nume ''Inima Universului''.

V-ati gandit vreodata cati oameni traiesc pe pamant? V-ati gandit vreodata ca fiecare fiinta de pe acest pamant este o bucatica din acest univers?Ca fiecare dintre noi suntem ca piesele unu pazel imens si ca poate in lucrarea sa minunata Dumnezeu a dat fiecaruia dintre noi un rol? Eu am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai des la asta.Am inceput sa inteleg ce rol avem noi ca specie si care este misiunea noastra in Univers.

Am inceput sa simt ca sunt impreuna cu toate fiintele de pe Planeta. Ca fiecare om este fratele meu. Ca de la fiecare am ceva de invatat, ca fiecare imi ofera o lectie importanta de viata din care eu capat experienta mea umana pe acest pamant.

Poate parea straniu, saracia cuprinde din ce in ce mai multi oamnei, atat la noi in tara cat si la nivel global, teama de cutremure, frica de singuratate si nesiguranta pun stapanire pe noi, manipularea mass media, politica, ura, invidia... Dragii mei, am o veste pentru voi, avem o planeta minunata, cea mai frumosa din Univers. Planeta Albastra, ea ne-a daruit lacurile si muntii, vulcani si paduri, flori, pasari, animale, fluturi, pesteri...toate aceste minunatii care ne pot imbogati fiinta, care ne pot inflori spiritul, toate aceste minunatii, daca le-am vedea doar pe ele, cat de frumoasa ar fi viata nostra, cat de fericiti am fi. Priviti in jurul vostru, printre blocurile care ne par ca niste ziduri uriase catre libertate. Priviti dincolo de ele si vedeti cat de minunata este aceasta Planeta.Cat de frumos este cand inforeste cicoarea, cand papadia isi asaza covorul galben, inainte de Pasti, cand pomii inforesc. Invatati de la pasari, ascultatile cand vine primavara, cum se bucura si ciripesc de placere, scaladandu-si aripile in razele soarelui. Invatati de la fluturi, dansati cu ei, cantati cu ei simtiti pulsul naturii... Simtiti aceasta Planeta ca pe mama voastra, care va accepta neconditionat. Iubiti-o cu tot sufletul si o sa simtiti cata fericire, si implinire va poate darui sentimentul ca sunteti conectati la mama pamant.

Acum o suta de ani, oamenii se ghidau dupa busola si soare, noi ne-am luat GPS. Aveau harti si cautatu Nordul dupa muschii de pe copaci. Isi scriau scrisori si-si transmiteau semnale prin bucium, noi ne dam smsuri si emailuri. Mergeau saptamani intregi pe jos pana la o destinatie, noi luam avionul. Ei citeau, noi vedem filme online. Ei cantau si dansau, noi asculatam muzica pe casti. Ei mergeau cu caii sau boii, noi avem masini...

Tehnologia, deh, bat-o vina... si oare de ce nu sentem fericti si ne izolam din ce in ce mai mult? Pentru ca uitam pe zi ce trece sa traim.Uitam ce dar minunat ne-a facut Dumnezeu, aceasta planeta superba pe numele dat de noi oamneii Pamant. Daca am sti sa luam putin din toate, sa imbinam tehnologia dar sa nu uitam ce ne-au lasat stramosii nostri, am face un lucru desavarsit. L-am bucura pe Dumnezeu ca nu am cazut in ignoranta si uitare. Am simti bucuria vieti si nasterii pe in acst loc minunat. V-ati gandit vreodata cat de perfecta este planeta noastra, cum ne protejaza ea si cum fiecare stea si celelalte planete sunt perfect asezate asa incat noi sa putem traii? Cata minunatie!!!!

Eu o numesc Inima Universului si-i dedic acest bog cu toata dragostea mea, fata de tot ceea ce inesmna acesta Planeta si toate fiintele din Univers.

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. FELICITARI!!!!
    Ca bine le mai zici!
    Esenta lucrurilor, este ca am uitat sa fim oameni!
    Suntem atat de preocupati de lucrurile materiale din jurul nostru si nu facem altceva, decat sa cautam perfectiunea si confortul existentei.
    Daca am acorda 5 minute din timpul nostru pentru a vedea si lucrurile marunte care ne faceau fericiti cand eram copii, cred ca lumea s-ar scimba!
    Vise taica vise!!
    Te imbratisez cu drag,
    Monica

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc foarte mult Monica.Tot timpul ma susti si esti alturi de mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te exprimi natural, liric si din tot sufletul tau pe care incep sa-l descopar tot maimare. Continua ce ai inceput, vei face progrese pe masura ce afli in primul rind tu cit de minunat te exprimi si daca reusesti sa transmiti si celor care te inteleg si merita sa citeasca ce scrii, vei constientiza ca pentru tine are o mare valoare aceea de a-ti creste increderea in tine si apoi in ceilalti. Te sarut.

    RăspundețiȘtergere